יום רביעי, 2 ביולי 2014

ביוטי סיטי טוקיו+חולצות חדשות

היי D:
אז היום יש לי הרבה על מה לדבר,נתחיל^^

אז אתמול [1.7]
הייתי בביוטי סיטי טוקיו,בתל אביב,
באתי בסגנון דקורה עם חברה שלי ~~D:
והיה ממש כיף,היה מושקע היו תצוגות אופנה מגניבות וגם מתחם כזה של קניות מהארג'וקו, היו הרבה מוצרים מסופר פארם וכלמיני מוצרי טיפוח ובהלהלבלה,

גם באו להקה בנות הראג'וקו חמודות ממש D:
פגשנו גם כמה בנות מהקהילה של הגיארו הישראליות D:
אה אגב האירוע נמשך עד יום שישי הזה

צילמתי כמה תמונות וגם עשיתי סרטון ^^

https://www.youtube.com/watch?v=5rjSCSqf1fw&feature=youtu.be

נתחיל ~~

הנה אני וחברה שלי שהצטלמנו שמהD:


אני השמאלית D:

הנה כמה בנות מהלהקה~

כזה אחרי שהן סיימו לשיר אז המפיקה שלהן ראתה אותי ואז ישר אמרה לי , Come Come והביאה אותי לכל הבנות והן כולן כזה, kawaiii kawaiiiiiii והצתלמנו,לצערי אינלי את התמונות אולי יהיה לי בהמשך אבל כן הצתלמתי איתן אזז~~



ואז נתתי לאחת הבנות טבעת שהכנתי ,כי היא הייתה ממש חמודה ואז היא הופיעה עם הטבעת והצטלמה איתה והיא ממש חמודה ;;;



והנה אני עם הטבעת בדרך לביוטי סיטי אז .. XD



הנה אני ועוד שני בנות מהלהקה,אחת מהן זו זאתי שהבאתי לה את הטבעת :P



והנה הצתלמנו בפוג'י D:


וגם הצתלמנו עם הבנות של אקיופו [לא בטוחה אם ככה קוראים להן ~~XD ]



והתצוגת אופנה שבקושי הצלחתי לצלם תמונה לא מטושטשת XD







דברים שקניתי :

טוב,קניתי איזה כדור שמקרין כזה משו אבל לא הצלחתי לצלם כי זה..מוזר ,לא חשובXD

וקניתי אודם אדום אדום כזה שרציתי הרבה זמן D:









סורי על התמונה המטושטשת XD



לסיכום:
היה אירוע מדהים וממש כיפי ,בהתחלה פחדתי שאני יבוא בדקורה בגלל שאנשים לא רגילים לזה, אבל דווקא אנשים נורא התעניינו ולא שפטו אותנו ^^
לדעתי ההראג'וקו מרקט היה ...בסדר,לא מכרו דברים של אופנת הארג'וקו ממש ,רק מחברות ובגדים רגילים ,לא נורא XD



ועכשיו לנושא אחרD:

קניתי לפני חודש שני חולצות מסטורבני וקיבלתי אותן ואני יראה לכם ~XD


Zzzzq_original


קישור :
 http://www.storenvy.com/products/2492937-free-shipping-keke-adorable-cat-winnie-cake-ice-cream-long-color-vest-tee-t


איכות מוצר : 10

שירות לקוחות :8

משלוח : 6


החולצה ממש נעימה , קצת קצת שקופה , המאחורה לבן ,שזה מה שלא ידעתי לפי התמונות 

תמונות שצילמתי ~





המאחורה 



איך שזה ניראה עליי:



חולצה אחרת D:

_e5_b1_8f_e5_b9_95_e5_bf_ab_e7_85_a7_202014-04-25_200.57.33_original


טוב אז החולצה ממשש יפה ,ממש אהבתי אותה היא נוחה וחמודה ^^

לא היה הרבה תמונות שמתארות אותה וגם לא היה תמונה של המאחורה, אז לקחתי סיכון וקניתי D:


איכות מוצר : 10

שירות לקוחות :10

משלוח : 6


קישור :
http://www.storenvy.com/products/2256945-free-shipping-harajuku-zipper-soft-sister-super-adorable-candy-bear-cartoon


תמונות שצילמתי :







וזה המאחורה !~






וככה החולצה ניראת עליי D:





טוב,זה היה פוסט ארוך אבל מעניין ,ניראלי D:

מקווה שנהנתם לקרוא ~~
♥ אור ♥

4 תגובות:

  1. אור סוואגטי יולונז2 ביולי 2014 בשעה 10:23

    כבוד לגברת ששלחת לה חצי מהתמונות פה *אחמ* אני *אחמ*

    השבמחק
  2. החולצות מושלמווותת ואת נראת ממש חמודה
    אבל!
    חלק מהתמונות לא מופיעות
    אי אפשר לראות את רובן

    השבמחק
    תשובות
    1. אויי;;;
      אני אנסה לתקן !את האמת גם אני לא רואה כמה ;;;;

      מחק