יום רביעי, 4 ביוני 2014

מה עשיתי השבוע? #1 ^~^ neko chan ♥

הייייייי ♥ ! זו אני נקו צ'אן שוב פעםם ^^.
היום זה ה"מה עשיתי השבוע" ה#1.
 זה בעצם מדור כזה שאני יכתוב מה עשיתי השבוע,אולי גם אור תצטרף לפרויקט ב
המשך ! ^^ ♥
פה אני לוקחת תמונות משלי,זה תמונות שאני צילמתיי... אז כן. ♠ תהנווו ♣
בתחילת השבוע..(יום שבת שעבר בערב ) הלכתי עם חברה לקנות מתנה לחברה שלי. ~ קנינו לה משהו ממש חמוד ומריח טוב (אני קניתי לה את זה) זה בעצם מוס לגוף,ויש לזה ריח ממש טוב וזה כמו קצפת !  זה מLaline.
♥~♥

היה ממש כיף לבחור ולהנות ככה, היה לי ממש כיף,חברה שלי קנתה לה גם חולצה ממש חמודה עם כלבים כאלה ~ ♥ לצערי אין לי תמונה :< אבל זה בסדר נכון ^^? 
אחרי שקנינו היה בערך 6,והחלטתי ללכת סופסוף,להליכה עם אחותי! כי אני ממש שמנההה,בערך,קצת,אבל הייתי צריכה קצת ספורט!!חחחחחחחח
ואז,סופסוףף הלכתי לישון בכיף ♥ 


יום ראשון:
ביום ראשון,הלכתי לביצפר המפגר שליי ~ *סליחה ביצפר אבל זה נכון*.
והייתי  מאוד עייפה. מאוד. מאוד  :<
... 
ונמנמנ.. אחרי הביצפר קניתי לעצמי ברד,אחרי היום הארוך והמשעמם הזה !^^.
..... ♥♥

ואז בהמשך הצהריים אכלתי,ישנתי טיפה ובערב הלכתי עם אחת הBFF'S שלי לקניון,.

זה אני עם שרשרת רילאקומה שהכנתי ^~^
אכלנו קרפ צרפתי ^^.


והייתה איזה מישהי בחנות קפה אחת שנתנו לנו דגימות של אייס קפה ♥ וזה היה כלכך חמודיי
י
......

כןןן ! ואז.. הדבר הכי מושלם שהיה יכול לקרות קרה!~~~~. מוכנים לזה?! Anzujaamo ! האחת והיחידה,פרסמתי אצלה על העמוד את הבלוג ,והיא אמרה שהיא ממש שמחה ושזה עשה לא את 
היוווםםםםםםם!!!!!!!!

צרחתי מהתרגשותת ~! היא אשכרה ראתה את פוסט ♥♥
והלכתי לישון...

יום שני:.......
בבוקר הלכתי לביצפר,ואני בלהקת מחול בביצפר. והיה  לנו באודיטוריום,של הביצפר מופע מיוחד כזה של יצירות בחוללל והאישה שעשתה את היצירות עשתה ממש באודיטוריום במקום כזה מיוחד וזה הקרין למסך:
....







מהמם ♥♥
ואז שיחררו אותנו ב12~~~.אז אני נסעתי לרחובות לבד,ושם כבר נפגשתי עם אחותי! כדי לקנות מתנה לאימא שלי ^*^.



קנינו לה לקים,חולצה ,תיק ושוקולד ! ~ ♥ חחחחחח ואז בערב הלכתי לחברה הכי טובה שלי,. וקנו לה כמה דברים חמודים מיפן ♥♥ ! 


 

♥♥♥ חמודיייייי.
הלכתי לקנות אחרי זה נעלייםםם חמודות ♥


מי שרוצה לדעת מאיפה,בבקשה תכתבו בתגובות ואני יענה לכם :).
הלכנו בערך ב9 לישון,קמנו ב12 ולא ישנו עד 6 וחצי בבוקר וכל הלילה ראינו אנימה וסרטי אימההה ~ וזה היה כלכך כייףףףף ♥.
בבוקר קמתי ב11 וחצי בערך ואימא שלי לקחה אותי מחברה שלי והלכתי איתה למרכז כזה עם חנויות וזה.. וקניתי גרבי ברך ממש חמודוותת ♥ עם שלדים וורוד ו♥

...


וגם ראינו כזה כמו בובה בחנות ראווה וזה נראה כמו אישתו של Slendarman 



באתי הביתה ונמנמתי חצי שעה ואז קמתי ,אכלתי וציירתי Doodleart XD



אני לא חושבת שיצא לי כלכך טוב XD טוב נו..
חחחחח ואז נכנסתי לטמבלר וראיתי כל מיני דברים ומצאתי משו ממש מגניב שאהבתי,אולי נאי פעם ינסה לעשות את זה.


~היום~.
היום קמתי ,אכלתי ארוחת בוקר וראיתי Love compleX ♥
אחרי זה הלכתי עם המשפחה לים ,ואז לגלידרייהה ♥
 
והיה היום ממש חםםםםםםםםם :OOOOOOOOO. היום אני יפגש עוד עם חברות~


ביייי ♥

5 תגובות:

  1. דפקתי לעצמי את הראש בקיר D:

    השבמחק
  2. בלוג חמוודד ומזל טוב לחברה שלך ולאמא שלך^^ ותחחדשי על כל הדברים החדשים 3:
    שבוע טוב !

    השבמחק