יום ראשון, 15 ביוני 2014

שירופסט 2014

שירופסט 2014 !~

אז הייתי בכנס שירופסט בשבועות שהיה בחמישי ביוני בגבעתיים D:

לא היה לי קוספליי כי עוד לא אפילו התחלתי לעבוד על הקוספליי החדש שלי אבל באתי בלוליטה ופאה ורודה חמודה ^^
אינלי ממש תמונות שלי מאותו היום עם הלוליטה אבל כן ישלי עם הלוליטה ואותו לבוש בידיוק מיום אחר אז ..

הנה תמונה 


טוב אז נפגשתי עם חברה שלי ג'נט והלכתי איתה לתחנת רכבת ופגשנו שמה שני ילדים חמודים שאחת הלכה למפגש קוספליי שהיה ואחד לים XD~

אז נסענו כולנו ביחד ברכבת דיברנו על אנימות להקות מארבל וכ'ו..

הגענו לעזריאלי והלכתי איזה חצי שעה בחוץ כי ליווינו אותם קצת וזה היה כזה מביך ללכת ככה ברחוב וכולם לא הבינו למה אני לבושה ככה;<~~

ואז חזרנו לעזריאלי וחברה שלנו מילי באה ופגשנו עוד כמה ילדים שגם באים לשירופסט אז נסענו ביחד באוטובוס 

ואז הגענו לכנס והיה מוזר כזה כי זה לא היה מקום שהכרתי אי פעם XD
היה חדר ממוזג לדוכנים ואז..בית ספר כזה

פגשתי את גילי ומעיין החמודות והיה כיףףףףף
וכשהיה התחרות קוספליי היו הרבה פאשלות אבל לא נורא

ואז קניתי גרביונים מהדוכן של Marionette firefly


מקרוב~~





אה כן סליחה על האיכות  על התמונות צילמתי מהטלפון ולא מהמצלמה שלי ;;


ואז הלכנו ג'נט מילי אני ועוד כלמיני אנשים לקניון הקרוב ואכלנו ^^
אחרכך הגיע ערב והחלטנו ג'נט ואני לישון אצל מיליD:

אז נסענו לעזריאלי והסתובבנו קצת עם כלמיני אנשים ונסענו ברכבת למילי

וכשהגענו לבית של מילי נרדמנו ישר אחרי יום ארוך:O~!

ביום למחרת מילי בידיוק קיבלה את הפאה החדשה לקוספליי של רין !
אז לבשתי אותה וזה כזה חמודדד


ולבשתי גם את הפאה של מילי לקוספליי של נאי 3:



ואז לבשתי פאה אחרת של אחותה של מילי


ואזזזזז לבשתי פאה מתוקההה שממשש אהבתי של אחותה של מילי ואולי אני יקנה גם כזו כי היא מהממתתתת [בתמונה פה זו ג'נט ואני ^^]


ואני ~~יצאתי די רע בתמונה אבל לא נורא XD


ארכך ראינו סרט יפה קוראים לו סטטוס ידידים 
ואז קפצנו בטרמפולינה עם פאות

ובלהבהלבלה
והגעתי הביתה D:

זהווו

טוב סליחה שלא פירסמנו הרבה זמן,פשוט לא יצא לי רעיון על מה ;;;;
לא נורא :P

בייי
♥ אור ♥



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה