יום שלישי, 3 ביוני 2014

Fashiondolls israel ♥ *^*

פוסט מיוחד לFashiondolls israel : 3

היייייי ~ ♥ זו אני נקו צ'אן ^^. 
בפוסט הזה,אני יכתוב רעיונות לבובות\דברים מומלצים ועוד .. ~מוקדש לFASHION DOLLS ISRAEL בפייסבוק !^^~
בוואווו נתחיללל ! ♥

אוקייייי אז אנחנו קודם כל הקדמה. או משהו כזה XDDD
הפוסט הזה יתמקד בבובות :BJD,ברבי,מנסטר היי ועוד בובות שכאלה. XD
אוקיי אז נתחיל ממשהו שאני רוצה לספר. אני חובבת BJD -מי שלא יודע זה בובות רייסין,מיוחדות ויפות מאסיה שהן מאוד יקרות! כילו. ממש יקרות חחחחח . אז אני הזמנתי בובה כזאת 3: ואני קראתי לה לונה. אני ישים פה תתמונה שלה :
Kid Delf DARAE (1)
הנה קישור לבובה : http://www.aliexpress.com/snapshot/6062972525.html
בקיצוררר...
אני כבר ממש מיואשת.
כי היא לא מגיעה!~ כבר איזה חודשיים ומשהו אני מחכה לה ואומרים שהיא כבר בישראל,לתיבה שלי לא מגיע שום פתק!!!! ואני שאלתי את המוכר,הוא אמר שאולי זה מתעקב בשדה תעופה,בקיצור! נחיה ונראה :( ;WWW;
חחחחח אז ככה. נתחיל מהמושג הראשון\טיפ:
טיפוח~
אמנם זאת בובה,זה לא נושם או משהו כזה ם.O.אני מקווה XD . אבל צריך לטפח אותה, את השיער שלה,איך שהיא נראית! הרי.. בזבזתם כסף עליה נכון ? לא סתם בזבזתם . במיוחד אם הבובה ממש נדירה או שווה או עבדתם קשה בשבילה! .
~שיער~
*-השיער של הבובה שלכם,ממש חשוב! הדבר הכי בסיסי זה פשוט לסרק לפחות פעם בשבוע! אני ממליצה כל יומיים שלוש (: כדי לשמור על השיער נקי,טוב ומטופח.
-לחפוף-אמנם כמו שאמרתי זה לא בן אדם,אבל לפעמים השיער יכול להריאות ממש גרוע או מלוכלך.ואין מה לעשות! צריך לנקות :). למי שיש תסרוקת מסוימת עם ג'ל או משהו.זה החלטה שלו אם לפרק את זה ולשטוף. אני ממליצה לחפוף את השיער של הבובה כשהוא ממש  מלוכלך או כשהוא מלא בקשרים. נגיע לזה עוד כמה שניות ! ^^.כששוטפים את השיער של הבובה,חייב שהמיים יהיו פושרים,זאת אומרת לא חמים ולא קרים. בטמפרטורת החדר. ולשטוף בעדינות.מומלץ להשתמש בשמפו אבל בכמות ממש ממש קטנה! ושמפו רגיל!!!!!!. כך השיער יריח טוב יותר :) . ולקשרים -מרכך.
~קשרים,קשרים בכל מקום :<~
לפעמים לשיער של הבובה יש קשרים.. כמו לבן אדם. ובקשרים צריך לטפל נכון! לסרק טוב על בסיס קבוע,כאשר שיער הבובה רטוב לעשות תסרוקת כדי שהקשרים לא יחזרו,לשטוף עם מרכך כדי שזה יפתח קשרים.
~לנקות את גוף הבובה ואת הפנים~
לפעמים,מצתבר אבק בגוף של הבובה. מספיק לעבור עם מטלית קטנה\מגבת פעם בחודש או אפילו שבועיים. תאמינו לי ,שזה ממש חשוב ועוזר. זה גם תלוי אם בבית שלכם מצתבר אבק מהר מאוד. 
~להכין חדר קטן בשבילה ~
כל בובה צריכה את המקום האישי שלה,אם זה ממש לא בהכרח שלכם,אל תעשו את זה אבל זה ממש חמוד ! ^^
איך בונים?
קודם כל,עדיף לסרטט איך אתם רוצים שזה יראה,מה יהיה בחדר וכו'. ואיפה תמקמו את החדר.
ועוד.
אתם יכולים אשכרה לבנות את הבית,מעץ ,ללכת לנגר או משהו,אבל עדיף לעשות את זה בעצמכם! מקרטון,אמנם זה נשמע לא כלכך מדהים. אבל אפשר לעשות דברים מדהימים. להדפיס רצפות מהאינטרנט ולהדביק,לחפש דברים קטנים ולהוסיף לחדר של הבובה וכו'. 
יש מישהי בשם MYFROGGYSTUFF. שהיא בעצם מכינה סרטונים על בובות,איך להכין דברים שונים לבובות שונות.מהכנת אוכל,להכנת בית שלם!:
https://www.youtube.com/user/MyFroggyStuff

שם תמצאו את כל הסרטונים המהממים שלה !♥
אז. ניראלי שסיימתי. אשמח לטיפים ממכם בתגובות :)
BYE BYE ♥


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה