יום רביעי, 11 ביוני 2014

ראיון על BJD!~

אני נקו צ'אן!!~~
הייי~ OMG!~ הBJD שלי הגיעהה D: ואני עושה ראיון~



אזזז !!!! אני חיכיתי בשביל המושלמת שלי בערך חודשיים ושבוע!~ זה די הרבה!! אבל העיקר שהיא הגיעה בריאה ושלמה ^^
אוקיי אז נמנמ נתחיל לדבר עליה? ^^.  תהנו מהפוסטט ^^.




אתמול הגיעה עליי הBJD או ABJD איך שתרצו. שהזמנתי באלי אקספרס. היא עלתה לי 680 בערך (לא ממש זוכרת ומסתבר שבדקתי והיא כבר לא אפשרית לקנייה >< אולי בעתיד זה יתאפשר.. )
והיא כלכך שלמות!~ באחד הפוסטים הקודמים שמתי קישור אליה ודיברתי קצת על הבובות עצמם.
אוקיי אז באותו היום הייתי חולה אז אבא שלי עמד בשבילי 3 וחצי שעות בשביל הבובה בדואר כי היה כלכך עמוס ו.. כן XD.
AMUS. XDDDD
טוב אז כשלקחתי את החבילה, פתחתי אותה והייתי כלכך מתרגשת אני פשוט צרחתי XDDD .
אשכרה.אני מוזרה! ~~~~~~~~'^^
לא צילמתי תחבילה כי שחכתי אבל הנה התהליך וכל מתי שפתחתי. סליחה אם חלק מהתמונות יצאו גרוע כי רעדתי משום מה XD.
~הפתיחה ~

~היא מומייה ~ XD
הנה הגוף שלה עדיין באריזה והיה עליו פלסטיקים



הבגדים המהממים!!!!!!!! :OOO



~הזמנתי לה הרבה דברים~
הפאה


~מהממת וארוכה וחלקה \\\^\\\^\\\
כמה תמונות!!!~










~~~כןןן~
מהממת ^^. זה תמונות מאתמול. יש תמונות הרבה יותר עדכניות!! ואם שמתם לב-יש לה עיניים חומות ששיניתי ,עכשיו הם כחולות. ושיניתי גם תתלבושת במשהו קטן שתפרתי!~

והאף שלה טיפה ממש טיפה ארוך ואני מתה על זה D;
הנה תמונות עדכניות:




העיניים שלא היה לי פוקוס עליהם!!!!~ :< וקניתי גם פאה אדומה לגבות שלה. ^^



סליחה על הבלגן מאחורה XDD



השמלה!~

אה והסטנד זה מבובת חרסינה שמצאתי והיה לה את זה אז זה ממש מתאים ללונה ^^.
תודה על הקריאה ^^.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה