יום שלישי, 3 ביוני 2014

♡ האקססוריז האהובים עליי ♡ חלק 2 ואחרון

שלוום D:

אז אני יעשה את החלק השני של האקססוריז שלי ^^

חלק אחד :
http://sparkling-pie.blogspot.co.il/2014/06/blog-post.html


אממ ,נתחיל


סיכות , וכלמיני דברים לשיער 

סיכת שלד שקניתי בסנטר בפריק שואו 
אני חורשת עלייה והולכת איתה הרבה ,היי עכשיו אני איתה בידיוק XD


מאחורה~



הדבר הבא זה קשת חמודה שכזאתי שקניתי בכנס הארוקון הדוכן 'דברים למכירה' משו כזה D:


חמודד


תחרה ~



הסיכות האהובות עליי !
זה בסגנון הארג'וקו וקיארי לובשת מלא כאלה ^^

קניתי באחד הדוכנים בכנס


 CREEPY CUTE או מה ?


מאחורה ~



סיכה חחמודההה ^^ גם אותו קניתי באחד הדוכנים בכנס


כוכבים ~!


מאחורה ~~



סיכה שהכנתי בעצמי ^^


קצת מלוכלכת אוף



סיכה חמודה שקניתי בכנס D:


מאחורה ~



הפפיון הענק שלי D:
אני שמה אותו בעיקר כשאני מתלבשת בסגנון לוליטה
קניתי אותו בדוכן שמוכר חצאיות ופלאשיס חמודים ^^


^3^



כל השאר הפיצ'פקס

אוזניות מתוקותת שקניתי בברוריה בסנטר 


ריאלקומה ♥


cute ♥



טבעת שקניתי בכנס ^^




טבעת מתוקהה שהכנתי D: [ישלי בעוד צבעים 3:]



זה חמוד שכזהD: אני שמה בפנים את הפלאפון וזה די מתאים למראה של דקורה 
אח שלי קנה לי ליומולדת מהפנינג .3.


קוואיייי



זה כזה שעושה מיאו ומאיר אור וזה כזה חמודד
ילד אחד קנה לי לפני כמה ימים בסינימה סיטי D:


מיאווווו


ושמתי את זה על התיק שלי .3.



זה כזה שששמים על האוזן D: קניתי בדוכן אנימה בכנס







טוב D: זהוו 

הראתי לכם את כללל האקססוריז האהובים עלי ^^

מקווה שנהנתםם

נתראה בקרוב

אור ♥

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה