יום ראשון, 1 ביוני 2014

♡ האקססוריז האהובים עליי ♡ חלק 1


היי D:
אז החלטתי היום לצלם את רוב האקססוריז החמודים שלי שאני לובשת ^^

זה עומד להיות ארוך אז אוליי יהיה לזה כמה חלקים XD
אני ארשום מאיפה קניתי את התכשיטים ובלהבהלבהל


טוב נתחיל ?




שרשראות:

שרשרת ענקייתת של הלו קיטי .3.

את האמת לא יצא לי ללבוש אותה אבל זה ממש חמוד ^^ חשבתי אולי יום אחד אני אנסה דקורה ואני אלבש אותה D:



קניתי אותה בכנס קיץ אני חושבת,בדוכן אני חושבת הדוכן של Violleville , אני אני ממששש לא בטוחה XD

קלוס אפ ~~


קיי ~~
 עכשיו נעבור לשרשרת אחרת שדווקא אני הכנתי מפימו וזה



עכשיו נעבור לשרשרת, שקניתי בדוכן בפורים אבל שובב אני ממש לא בטוחה מאיזה דוכן אני חושבת שגם מViolleville


אתם יודעים בארצנו הקטנה זה לא ממש מקובל ללכת עם שרשראות עם צלב אם אתה לא נוצרי,
יום אחד הלכתי איתה לבית ספר וכולם הסתכלו עלי כאילו אני איזה ,לא יודעת XD
אז החלטתי פחות ללכת איתה למרות שהיא מדהימה

קלוז אפ ~



אוקיי , את השרשרת הבאה קניתי בעולמות השנה, מדוכן כולשהו XD[לא זוכרת תשם אוךך]



קלוז אפ ~



את השרשרת הדובי החמודה הזוו ,אני לא זוכרת מאיפה יש לי אותה D:
[אני כל כך באקהה]



השרשת הזו קניתי בטיילת באילת בחופש הגדול ^^






את השרשת הזו קיבלתי במתנה D:

סליחה על התמונה המטושטשת





השרשרת הזו ,אני חורשת עלייההה כל כך ;; 

היא כל כך קסומה



את השרשרת הזו קניתי מהדוכן של Violleville 








וגם השרשרת החמודה הזו קניתי מהדוכן של Violleville 


קלוז אפ~



את השרשרת הזו קיבלתי במתנה מחברה D:




והשרשרת של רילאקומה קניתי באחד הכנסים D:


קלוז אפ ~



צוקרים



האהוב עליי ביותרר 
קניתי אותו גם מהדוכן של Violleville




קלוז אפ~~







ועוד אחד ~~
לא זוכרת איפה קניתי אותו XD






ועוד אחד 
שגם אותו כמובן אני לא זוכרת



קלוז אפ~




טוב ניראלי יש פה יותר מידי מידע אזז אני יעשה עוד כמה זמן עוד פוסט המשך ^^


נתראה בקרוב

אור ♥

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה